Tenerife

Ez az első kakukktojás az utunk során, mivel itt nem a mi kis furgonunkkal jártunk, még ha közvetetten a furgonnak is köszönhető, hogy eljutottunk ide. Ennek nincs más oka, mint az, hogy a tél igen csak hideg volt, mi pedig nem szerettünk volna megfagyni a hőszigeteletlen guruló lakásunkban. Európa bármilyen szárazföldi úton elérhető déli része sem mentett volna meg az alacsony hőmérséklettől, így ésszerűen azt választottuk, hogy inkább otthon maradunk még egy keveset, és nem indulunk el újra 4 keréken január közepén.

Mivel úgy tűnt, hogy még egy hónapig nem lesz jobb idő, úgy döntöttünk, hogy más lehetőségek után nézünk, ha már egy évet az utazásnak szántunk. Az erre a hónapra szánt költségek árából több olcsó repjegyet és szállást is találtunk, és ezek közül ár-élmény arányban egyértelműen Tenerife nyert

Így kerültünk hát 8 napra Tenerife szigetére, amit bérelt autóval sikerült is körbejárnunk, és megígértük magunknak, hogy nem ez volt az első és utolsó látogatásunk a Teide vulkán környékén, mert elképesztő ez a vidék! De erről bővebben majd a bejegyzésekben…

“Kacsa a vízben”

Érdekel, hogy hogyan kerültünk egy, az Atlanti-óceánban lévő, kacsa alakú szigetre? Decemberben hazatértünk első, 5 hónapos felfedezéseinkről. A karácsonyi kaja-dömping, a fülünk mögött lógó bejglik, a szaloncukor kómából ébredezve, egy új év újult erejével szerettünk volna nekivágni a kettes számú Európa-körünknek. Leültünk hát a laptop elé és tervezgetni kezdtünk. Merre menjünk, mik a ki nem … Bővebben: “Kacsa a vízben”

“Még sosem”

Ez az utazás sok szempontból „ még sosem”. No, de azért most nem kezdünk el minden ránk illő körnél meginni egy felest, mert akkor hamar nem lenne még csak közepe sem ennek a naplóbejegyzésnek. Hát sorolom is! „Még sosem” voltam olyan nyaraláson, ahol büféreggelivel és vacsorával várják a vendégeket. Oké, hogy ezt már a harmadik … Bővebben: “Még sosem”

Teide- a 2000 méter feletti kánaán

Tenerife egy vulkanikus sziget, több kitörés következtében néz ki ma úgy, ahogy. Szerintünk gyönyörűen! A sziget egyik, ha nem a legnagyobb varázsa- legalábbis számunkra- hogy felérve az 2000 méteres szint fölé, mintha egy teljesen másik világba csöppenénk bele. A lenti rossz idő helyett a felhők felett ugye mindig süt a Nap, az örök tavasz szigete … Bővebben: Teide- a 2000 méter feletti kánaán